Tisdag

Godmorgon! ♥

Hoppas ni mår bra idag. Jag mår bara bra, men mitt öga är fortfarande svullet! Gaah, blir galen, idag är det en veckan sedan det började. Hela dagen igår så låg min mascara typ under ögat, vilket inte är sådär jättenice, och det berodde på att ögat rinner och håller på. Myys!

I alla fall så visade jag mami och papps klänningarna (<-- LÄNK) igår, och jag har nästan bestämt mig nu. Tror det blir den svarta med guldvolanger (sorry Ärret), men jag mailade Stylebystars igår och då skulle dom tydligen få in samma klänning i en annan färg idag, så jag ska vänta och se hur den ser ut. Dessutom är jag lite tveksam för hur storlekarna är, är ju en 36:a egentligen men klänningarna verkar så förbannat små. Jaja, vi får se! I eftermiddag/kväll blir det i alla fall beställning! =)

För övrigt går jag i skolan från kvart i tolv till fyra idag, helt okej tid, men med tanke på att vi har tre murder-lektioner är det väl lite si och så. Jaja, det blir nog bra. Återkommer i eftermiddag med dagens outfit, ska plugga en del och träna också, så vi får se när det blir. Sköt om er så länge.


Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Sugen på att vinna lite fina smycken som en extra julklapp? :)



Kolla in tävlingen genom att klicka på länken nedan:

http://www.jessi.se/2008/november/nu-kan-du-vinna-fina-julklappar.html



Lycka till!

2008-11-25 @ 14:58:59
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0