Christmas and New Year

Redan nu börjar folk tänka på vad som händer på nyår, och då även den stora frågan: vad ska man ha på sig? Lika jobbigt varje år, och det brukar sluta med att man stressar runt i mellandagarna (oftast dagen innan nyårsafton) och panikköper en klänning, man egentligen är lite halvnöjd med.

Förra året var jag ute i god tid och köpte en LBD som jag använde på både julafton och nyår. Tyckte det var skitbra, dels behöver man inte köpa två klänningar, dels har man nyårsklänningen klar långt innan nyår (skönt!) och det är lätt och kul att matcha klänningen olika till jul resp. nyår. T. ex så hade jag en röd kofta och röda strumpbyxor till min klänning på julafton, medan jag på nyår hade baraxlat, svarta strumpbyxor, högklackar och smycken.

Men fortfarande, man ska hitta klänningen! Gina, H&M, MQ, mfl mfl, alla har jättefina klänningar. Men vill man komma till festen/middagen och inse att man har likadan klänning som tre till? Svar: nej. Jag är en riktig chicken när det gäller att köpa över nätet, men till nyår funderar jag nästan på att göra det. Stylebystars har lätt de snyggaste klänningarna.


Vill man trots allt ha olika klännigar, skulle jag utan att tveka en sekund satsa på de här två. Vänster: nyår, höger: jul!


Volanger kan ALDRIG bli fel, dessa två är underbara.


Varför inte sticka ut med nåt annat än helsvart; ROSA!

Jag är verkligen helt förälskad i dessa klänningar, skulle lätt kunna tänka mig vilken som helst av dem. Det bästa av allt är att ingen av dem kostar över 599:-! Cyber-tomten, geee mig!

Vilken gillar ni bäst?


Kommentarer
Postat av: Sandra

GAAAH HELT GALET SNYYGA JUu!!! vill ha allihopa :D kan faktisk inte bestämma mig, gillade de första två och sedan den ljusrosa väldigt mycket (:

Alldeles för längesen vi såg, har dock ganska mycket för mig nu men måste ju ses snart.!

allt väl med dig?

puss <3

2008-11-21 @ 18:30:47
URL: http://sandrahenderson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den i mitten till höger va RÅÅÅÅNICE ! KÖP DEN

2008-11-21 @ 19:06:27
Postat av: Ellie

Vad söt den ljusrosa längst ner var =)

2008-11-24 @ 16:12:11
URL: http://estella.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0