Yours sincerely, lost completely



Hej bloggen,

här sitter jag i min OnePiece och lyssnar på The Strokes, helt fel musikval en dag som denna, men ibland är det så det blir! Nu undrar ni nog varför jag inte tar och kör igång den här fredagen, och jaa mina vänner, det undrar jag också! Har inte mycket att säga till mitt försvar, mer än att jag inte riktigt klarar av det här med att vara ledig för länge, så länge jag inte har fullspäckat schema.

Gårdagens student var en riktig höjdare vill jag lova er, det började med utspringet på Lindholmen och när vi stod där och väntade så såg vi både Jesper, Jesper och Felix uppe i trappuppgången bakom glasväggarna, och OJ vad sentimental man blev. Det var så att man fick ta ett djupt andetag och lugna sig litegranna. Inte blev det bättre när jag såg Jesper, överlycklig, som torkade tårarna! Waaah, folk har verkligen börjat grina för mindre, och där fick jag hålla tyst ett tag eftersom jag hade gråten i halsen och kände mig som världens nörd. Så kom då självaste utspringet, och då blev det ju inte direkt bättre på gråtfronten om man säger så. Sunglasses, thank you very much.

Vi var kvar och kollade lite på flaken, och H E R R E G U D vilken känsla som infann sig när Bromance gick på på högsta volym på flaken, alla hoppade, skrek, dansade, sjöng, skrattade.. där var man liite avundsjuk! Och den låten framkallar ALLTID känsla, om det så är student eller bara ett träningspass.
Mottagning blev det sen, och där fick vi se vilken populär ung man herr Paulsson är, för huset var proppat och det var en väldigt fin stämning. :) Jag älskar studenter!

Nej hörrni, det är fredag och vi ska verkligen inte sitta här och deppa. Möjligtvis då för att min kära mor frågade mig om jag var gravid imorse, eftersom jag helt plötsligt inte kan äta på morgnarna. Tack mamma, jag har visserligen varit på semester i tre månader, men SÅ tjock tycker jag inte att jag är. Jaja.

Glad fredag på er alla fina! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0