Under the coconut tree



Godkväll bloggen,

idag har jag haft en dag fylld av jobb fram tills klockan 18, glömde skorna hemma och fick jobba i ballerina, vilket satte sina spår i mina arma stackars fötter. Fick en lunch med min härliga Annica också! Efter jobbet körde jag rally hem, bytte om, slog in presenten och körde vidare till Milla som fyllde 20 år! Middag stod på schemat och en mycket trevlig sådan :) Det bjöds på ceasarsallad och karuselltårta till efterrätt, dock blev det en nykter kväll för mig som skulle hämta broder Tuck i Vallda efter hans DJ'ande, och jag ska dessutom upp och jobba kl 08 imorgon. Och om vi ska vara helt ärliga, det var nog bra med en vit kväll efter att ha "alkoholiserat" mig själv samtliga dagar denna veckan.


Just nu har pappa och mamma party downstairs så jag tänkte stoppa hörlurarna i öronen och försöka sova bort deras oljud. Mors dag imorgon mina vänner, glöm inte av era mammor! Sov så gott ♥



Godnatt från en trött tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0