Onsdag

Hej bloggen,

jag kör vidare på bloggandet här, vi får se hur länge det varar!
Idag vaknade jag upp till tonerna av "Collide", skavfötters (eller "skaffötters" som vi av någon anledning fått för oss att kalla det..), och med en liten, liten solstråle som letade sig in genom gardinen. Denna lilla glimt av sommar och värme försvann dock innan vi ens hunnit upp ur sängen, tråkigt. Tanken var att jag skulle ta bussen hem igår, men efter att jag och Olivia fastnat framför datorn (mycket Thailand såklart..) och jag glömt bort tiden, var det bara att välja mellan att spendera natten hos casa de Jörgensen eller ta en buss som skulle vara framme i Billdal kl 05.17 imorse. Jag valde med glädje det första alternativet.
Hittills denna onsdag har vi ätit frukost, ritat med Nellie, lyssnat på årets "midsommarlåt" ;) och nu bär det alldeles strax av ut på en promenix. Frisk luft behövs, for sure! För en stund sedan piskade regnet mot rutan, men nu ser det ut att hålla upp, dock blir det flera lager kläder på för någon värme är här då inte!
Längtan till varmare breddgrader är STOR, och tankarna inför framtiden många, men vi skjuter undan dom för ett tag nu - och pratar sommar, sol, vänner, musik, glädje, kärlek, härliga kvällar och allmänt carpande istället! ♥
Glad onsdag på er. :)

 



Kommentarer
Postat av: Olivia

Nu kommer kommentar nummer två här inom loppet av två minuter från din Roger-kompanjon! Trots regnet som gärna ville blöta ner oss och den extrema Thailandsnostalgin tycker jag att vi hade en väääldigt mysig dag, och jag är väldigt glad att du inte valde att hoppa på Billdalsbusssen som skulle vara framme kl. 05.17 :) Puss på daj!

2011-05-18 @ 23:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0