I'm gonna marry the night

Idag är jag återigen ledig efter en ynka dags jobb. Det gick bra igår, bättre än jag trodde, kändes skönt att vara tillbaka på något sätt även om jag inte för mitt liv kan föreställa mig att vara kvar där mer än absolut max ett halvår till. I värsta fall.
Just nu känns det i alla fall skönt att jobba lite, tjäna lite pengar, i väntan på att hjärnan klarar upp sig och alla, eller i alla fall några, frågetecken rätas ut!

Idag har jag en ledig dag framför mig, ända tills i eftermiddag då jag ska träffa min älskade vän Jonna. Jag hoppas hon kan få mig på bättre tankar, men jag brukar alltid säga att hon är den klokaste jag känner, så jag har stora förhoppningar. :) Lite mat ska vi också laga, det ska bli himla mysigt. ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0