I am my hair



Hej bloggen,


det är en trött Matilda som skriver vill jag lova, känner mig både fysiskt och psykiskt utmattad efter denna veckan/helgen. Tankar som upptagit min hjärna har tagit av energireserverna i mitt huvud, och jobbet gjorde slut på kroppen nu i helgen, så ikväll tänker jag kura ihop mig i min OnePiece, kolla film, äta glass och göra absolut ingenting mer än det. Dessutom är jag ledig imorgon, så en sovmorgon kommer väl till pass.

Jag har egentligen inte så mycket mer att skriva just nu, hjärnan sitter inte samman med resten av kroppen, men jag kan i alla fall säga att jag saknar mina vänner när jag inte har varit med dom på två dagar, och många av er är USLA på att kommentera. Jag ser att ni är här och smyger. Puss! ♥



Kommentarer
Postat av: Karolina, din bonny

Hoppas du fått en riktig glass-slappis-njutis kväll nu i din fina one piece! :) vad blev det för glass? :)

Puss på fina du!

2011-05-30 @ 00:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0