Du är bäst nu, men du var bättre förr


Godmorgon bloggen,

vaknade för en liten, liten stund sedan av att jag trodde huset skulle blåsa omkull, MY GOD vad är det med den här blåsten? Nya Yasi? Lägg ner. Igår hade jag en sån himla bra kväll, jag och Jonna lagade världens godaste tacotårta, drack drinkar som det var meningen att vi skulle döpa till något coolt (á la Fornication typ), pratade om dessa odågor till män, kollade bostadsbilagan och gjorde bostadskalkyler (hehe), och hade bara en allmänt bra tisdagskväll.

Idag ska jag träffa mitt kära, älskade, underbara MICKO i staden för lite umgänge och bus! Planen är vad jag har förstått att möta upp Cornelia vid 13 och sedan droppar resten in allt eftersom. Jag kan ha missförstått detta, det återstår att se. Tanken var kanske ett glas vin (eller fem, ibland behöver man dricka..) lite senare, och igår fick jag sms av fröken Boman som undrade ifall jag ville hänga med ut, så vi får väl se hur det blir med det. JeppeP tar ju trots alls studenten imorgon, och när man ska på student vill man ju vara fräsch!

Ha en bra onsdag mina vänner, det ska jag i alla fall försöka ha. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0