Boy I think about it every night and day

Saker i mitt huvud just nu:

- om jag ska åka till Sydney eller inte
- att det faktiskt ändå ska bli helt okej att börja jobba imorgon. man måste ju ha pengar, och nu har jag glidit runt för länge
- att jag kommer dö av saknad efter min bästa mosgos denna sommaren. på riktigt.
- undrar hur det ska bli att träffa en saknad vän för första gången på länge idag
- funderar på om jag ska svara på ett sms som anlände 00.30 eller inte
- om jag mentalt pallar att svänga förbi jobbet idag, eller om jag ska vänta tills imorgon
- vad beror den konstiga känslan i min mage? (kan vara en jävlamassa saker)
- hur mycket jag älskar mina vänner
- hur rädd jag är för att ta fel beslut
- orkar jag tvätta håret eller ska jag dra på mig en.. mössa?

Ni ser ju, någon har ju en del att jobba med.

Nu ska jag sparka igång dagen, och vi hörs senare! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0