All of the lights



Godmorgon bloggen,

idag blev det i alla fall en liten sovmorgon, ända tills min mammas chef ringde och störde min sov-ro. Då var klockan iofs halv tio, och det var ända dags att gå upp, så vid närmare eftertanke: TACK PETER! 
Vaknade kl halv fyra inatt av att jag hörde musik väldigt, väldigt svagt, det var liksom något som störde mig. Vaknade till och upptäcker att jag (som vanligt) har somnat med hörlurarna i öronen, men att dom har ramlat ur och ligger liksom bredvid på kudden. Därav Rihannas S&M på en högst irriterande volym.

Dagens planer är minsta möjliga, ska slänga mig ut i solen nu ett tag tänkte jag. Brännan är ju verkligen på fade-away-stadium, så det gäller ju att passa på när solen äntligen håller sig framme, om så bara för en liten stund. 

Igår såg jag, mamma, pappa och August på "The other woman" med Natalie Portman, väldigt fin och rörande film! Rekommenderas till er som är trötta på kärlekskomedier. Bjöd även familjen på glass, så det var en väldigt trevlig kväll. Ha en bra måndag! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0