Then I guess you can hang with me



Ska alldeles strax "gå på dejt med John Blund", som vissa så fint säger. Upp och hoppa kl 05.15 imorgon, men det gör jag faktiskt med glädje, eftersom det är jag och barnmaten som ska spendera lite kvalitetstid med varandra ända fram tills kl 13 imorgon. Love it!

Nej, men allvarligt talat så är det faktiskt rätt roligt tycker jag, lite mysigt att komma till butiken när inga kunder är där, tända upp, börja i lugn takt, undra vems skiva som kommer att spelas idag, och så småningom höra tonerna antingen av Freddans metal (hemska tanke) eller Carros blandade Brucan och Oasis. Väljer nog hellre den senare. Dom där första två timmarna flyger iväg, sen är det frukost, några timmar jobb till, och sen hemgång.

Idag har jag haft en riktigt slapp måndag, åkte med pappa på ärenden imorse, sen åkte jag och hämtade Nina vid Snipen och vi åkte hem till mig där det blev våfflor med sylt och vanlijglass till lunch. Pratade en himla massa, återigen om det populära ämnet kärlek, skrattade, grubblade och försökte tillsammans tolka det manliga släktet. Efter en middag tillsammans med mina föräldrar, körde jag henne till bussen igen. Fick besök av två familjekompisar, pratade en timma med Jonna och sedan kom min fina Annica förbi för att kolla på lilla Svea (låter som att det är mitt barn..). Efter lite facebook-chattande med min Bonnyboo, har jag endast ett par människor till som skulle kunna gjort den här dagen komplett, men det tänkte jag hinna med senare i veckan. :)

Nu faller mina ögon ihop, hoppas ni har haft en bra måndag! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0