It's friday...



Hej bloggen,

idag skiner solen från en klarblå himmel, och jag jobbar 10-20, men vet ni? Det gör mig ingenting. Eller okej, klart det hade varit dröm att packa väskan och dra ner till Killingholmen, men jag kan faktiskt ta en jobbdag idag, för att: JAG ÄR LEDIG HELA HELGEN! Och denna helgen kommer bli magisk, det vet jag redan nu. Imorgon är det Andra Långdagen, och efter den uppladdningen intar älskade älskade Håkan Slottskogsvalllens scen. Herregud.

Igår jobbade jag till 15 och sen hade vi släktkalas för min bror som fyllde 17. På kvällskvisten kom mina järnet-favoriter hit och vi hade en supermysig kväll ute i stugan med melon, kiwi och choklad. :) Inte klokt vad dom tjejerna är bra, helt galet. Ett carpigt Pontare-klipp fick vi även se på, som Ida så snällt hade spelat in från TV:n och "Så ska det låta"!
Jaa, annars då.. Har nog inte så mycket att säga, ska ta en dusch, äta frukost och ladda mentalt för en dag på jobbet. Ha en underbar fredag, och hoppas att ni får vara ute och njuta av solen! ♥



Jaaaaa men why not?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0