Good day

Hej vänner.


Precis hemkommen från stan där jag varit sedan klockan tolv i förmiddags. Först blev det en fika med mitt MICKO på Café Vanilj i Vasa, där vi pratade igenom våra reseplaner ordentligt. Kändes helt surrealistiskt att sitta där allihop tillsammans, eftersom vi aldrig får till en dag/tid/plats då alla kan. Men idag fixade vi det, och efter ett tag gick vi över gatan till Kilroy där vi äntligen bokade biljetter för att komma iväg i vinter! :) Så nu är jag många tusen fattigare, men en biljett till Sydney och en biljett från Bangkok rikare. Får nu bara de två resterande medlemmarna av gänget bokat på måndag så är jag så glad.

Blev även väldigt glad för att saker och ting verkar klarna angående Norge, även om det tyvärr inte gäller mig själv längre :(. Känns supertråkigt för jag VILL verkligen iväg, men just nu känns det helt hopplöst, men oavsett så är jag superglad för mina fina vänners skull, ni kommer att få en sån upplevelseeeeee!!
*avundsjukochgladpåsammagång*

När vi sagt hejdå mötte jag upp Jimmy och vi gick till Mixit eftersom min mage började kurra väldigt mycket och högt, och vem sitter där inne om inte Ellinor? Riktig lyx att få träffa min goding två gånger på en dag, när vi knappt setts alls de senaste veckorna. Vi tog varsin sallad och slog oss ner på uteserveringen allihop. Mycket trevligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0