By night

Hej på er,

ligger i min säng och mina ben håller på att stekas sönder av min dator som inte är gjord för att ligga på ett duntäcke. Fläkten funkar inte då. Jahopp, dagen idag har sett ut som följande: vaknade vid strax innan nio, åt lite frulle, brummade iväg till gymmet (älskar när jag har bil för då slipper jag cykla - även om jag älskar min cykel - till gymmet, bara för att vara trött i benen när jag kommer dit och sedan springa ännu mer, cykla hem igen, duscha, chilla på't och sedan cykla tillbaka till work igen.. suck. jobbigt), åkte hem och duschade och åkte sedan in till stan och mötte upp Oliv. Blev en sväng in till Kilroy som väl inte gav sådär väldigt mycket, att boka en resa är en väldigt lång och utdragen process har jag fått lära mig! :) Åkte sedan direkt till jobbet, bara ett fem-timmars-pass idag så det var rätt skönt, hem och kolla på Biggest Loser Sverige, vilket var något av det deppigaste jag sett typ, dom grät KONSTANT i slutet. Herre. Sedan blev det telefonsnackis läänge med Ida. Jag hoppas att allt löser sig denna veckan, då blir jag glaaad.

Nu ska jag lyssna på lite go musik och sedan nana kudden. Godnatt ♥


Kommentarer
Postat av: Elin och Felicia

Hejsan!

Fin blogg du har. :)

Du kanske har lust att skriva en liten fråga eller två i vår frågestund? Vi skulle uppskatta det såå mycket!

Om du ser det här som reklam och inte vill ha det så är det bara att radera kommentaren och vi ber så mycket om ursäkt.

Ha en bra dag! :)

2010-09-08 @ 20:31:23
URL: http://felinia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0