Blurr

Ligger i min säng nu och funderar på om jag ska lyssna på lite musik eller kolla lite OTH. Svårt val, jag har så himla mycket bra musik att lyssna på nu, men det var längesen jag såg på OTH. Dessa i-landsproblem...

Jobbade mellan 8-15 idag, goaste tiden måste jag säga eftersom den går hyfsat snabbt och man har hela eftermiddagen och kvällen fri. Ida kom in strax innan nio på väg till jobbet, sånt blir man glad av. :) Galet lugn dag med nästan inga kunder (okrydd), så jag kände mig rätt seg när jag slutade, men sprang ändå upp en trappa till gymmet och tränade i en timma. Cyklade sedan hem i solskenet, och det var riktigt riktigt härligt ute. Imorse däremot hade jag både dunväst och halsduk, riktigt höstkallt.

Fick ett besked idag också som var både positivt och negativt, och fick reda på ytterligare en sak som inte alls var rolig. Blir till att fundera lite på dessa bägge saker innan jag somnar ikväll. Godnatt. ♥

 


Bild från Karins 25-årsfest i somras. Var är du brännan?


Kommentarer
Postat av: I

helt okej snygg

2010-09-02 @ 16:42:20
Postat av: Michelle [summertheme.blogg.se]

Hej! Skulle du vilja länkbyta? ;) Skulle verkligen betyda mycket eftersom... Hm... Jag har precis satt igång min blogg igen och har bara 364 besökare kvar. Så det skulle hjälpa. Svara gärna så fort du kan! :)



Kram Michelle | summertheme.blogg.se

2010-09-06 @ 19:50:07
URL: http://summertheme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0