Idol

Såg även reprisen av Idol idag, missade det i fredags pga jobb. Jag håller stenhårt på Alice, av två skäl: för det första tycker jag att hon är grym, alltså verkligen grym. En sådan scennärvaro och utstrålning, och rösten är så speciell och helt amazing. Dessutom är hon lillasyster till min grymma jobbarkompis Stina a.k.a Stajno. 

Förutom Alice gillar jag Geir och Olle som fan. Dom tre i final and it's done.

Här är en video från kvalet när Alice sjöng "One". Jag vet inte vad det är men jag får gåshud varje gång jag lyssnar på det här, och i slutet är det fan inte långt till tårarna. Men så är jag ju en överkänslig människa på vissa plan. Någon sjunger fint i Idol - jag gråter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0