Alla vill se dig dala nu som Håkan Hellström

Om jag skulle få välja en enda artist, vars låtar, texter, melodier, framträdanden och existens skulle prägla resten av mitt musikliv, då skulle det bli Håkan. Underbara, fantastiska, konstiga, fina Håkan. Ingen kan som han. Visst sjutton finns det artister som sjunger oändligt mycket bättre än honom, men känslan han och hans låtar ger mig, det kan ingen annan. Det är äkta, rent och ärligt. Känslor i dess renaste form!

Har så fantastiskt många minnen, både fina och mindre fina stunder, som jag förnkippar med hans låtar. Och om en månad och tre dagar så står vi där, Cornelia, längst fram i Scandinavium.




Kommentarer
Postat av: Cornelia

Jag längtar efter denna dag så jag dör! Du och jag mattis<3

2010-10-09 @ 17:44:10
Postat av: sandra

åh, underbara håkan (: han är så bäst!

2010-10-23 @ 13:38:06
URL: http://sandraluukinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0