When the leaves fall

Hej bloggen,

de senaste dagarna har jag spenderat på jobbet, men nu är jag ledig fram till kl 15 på fredag (just att det är fram till kl 15 är väldigt viktigt). Så skönt, då jag känner mig helt utarbetad och trött. Är stundtals inne i en period då jag känner att vardagen bara flyter på, och tiden bara rinner iväg, och jag sitter bara fast på ett ställe där jag egentligen inte vill vara. Men det leder ju till något gott i slutändan så...

Väntar besök av två av mina dearest senare, Ida och Cornelia, och jag vet att dom kommer att muntra upp mig. Hade även en underbart rolig lunch med den bästa Annican jag känner igår, sånt där sätter guldkant på tillvaron. Imorgon är jag ledig och på lördag är det äntligen dags för Håkan. Livet är nog ganska bra just nu ändå, måste bara lära mig att uppskatta det lite bättre. 

Glad onsdagskväll på er ♥


I höstrusket saknar jag detta extra mycket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0