Vi har nästan slutat umgås för vår skull

Godmorgon bloggen!

Idag är det fredag, och OJ vad skönt det är! Vaknade upp med en väldigt irriterad hals, men trots det är jag glad för idag ska jag och min bror iväg på utflykt över helgen. Färden går först mot Malmö där Lady Gaga väntar på oss, hehe, och sedan kör vi vidare mot Blekinge där våra släktingar förhoppningsvis tar emot oss med öppna famnar!
Farmor var just här och hon och mamma battlade i "oroliga-över-att-Matilda-och-August-aldrig-ska-komma-hem-igen", pga att det är värsta snö-bananas-kaoset söderut, och halkvarning på väderkartan på TV. Men äh, så länge det är ljust ute är biffen ganska lätt tror jag, då oroar jag mig mer för att köra efter konserten ikväll om det är snökaos. Mitt mörkerseende har vi ju diskuterat förut, det existerar ju knappt. Så nu vill jag att alla ni håller en tumme var för att mina bilkörarskills håller oss på vägen och att vi kommer fram (och hem!) oskadda. Sådärja.

Ha en fin helg allihopa, det ska jag ha. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0