Världens bästa papps

Godmorgon friends.

Idag är läget lite sådär halvbra skulle jag vilja säga, kom hem ganska så sent och har väl inte fått mig så värst många timmars sömn. Men, kvällen igår var helfestlig, så jag ska inte klaga! Och på dagens schema står fars dags-firande för hela slanten, först till morfar och sen till farfar. Är det någon mer som är så seriös med denna dag längre? Ett sjukt krydd skulle jag egentligen vilja säga, för vilken jävla dag på året får jag som "barn" present? Nej, justdet. Ett "barn" som i alla fall får presenter på fars dag är Olivia för idag fyller hon år! Grattis igen underbara du :) Igår vaknades middag i mitt (och alla andras) drömhus nr 1, väldans trevligt med god mat, fint sällskap, skratt, kort, dans och vaskning av råttgiftet, ehrm, förlåt jag menar vinet jag hade med mig. Sedan bar det av in till stan och efter ett jäkla velande och ett brutalt nekande av sur-vakterna på Nivå, samt en spontanhälsning på poliserna av Ida, åkte vi vidare till Viktoria. Hängde lite utanför sådär kul i kylan, sen kom Stina (glad i hatten) och Adde och vi gick in allihopa. Var riktigt riktigt trevligt där inne faktiskt, trots min brutala ovilja att gå dit från början :)

Dock var det ett litet mission som inte blev completed igår, och DET Linnea (om du läser) får vi åtgärda anytime soon. "Här är vi!"-bildenAvenyn, vad händer med den liksom? Jaja. Det blir uploads från Ollys finfina kamera inom en snar framtid, på både vaskning, dans och så vidare. Tack alla för en superrolig kväll igår, och ta hand om era pappor lite extra idag. ♥

Fader Abraham och jag i somras

Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh, illa av oss! Men vi får väl köra på en massa "här är vi" bilder nästa gång istället.

2010-11-14 @ 16:50:45
Postat av: I

haha, åh vaaarför skulle ja gå fram liksom?!

2010-11-16 @ 22:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0