Torsday

Godmorgon!

Idag känns som en bra dag, jag är ledig och hade en superkväll med mina två pärlor igår. Bonde söker fru (som jag såg på Ida att hon hatade..), massa snack och vaniljkesella-digestive-och-hallon var en väldigt väldigt bra kombination. 
Blev väckt vid halv nio imorse av att telefonen ringde, nu har jag käkat lite frulle och ska alldleles strax skutta in i duschen. Sedan blir det bussfärd in till stan med mor, bror + familjekompisar. Någon slags "lov-aktivitet", vad jag har förstått det, och jag som redan haft mitt sista höstlov hakar ju mer än gärna på, för att få uppleva lite äkta lov-känsla (?). Blir en lunch på Mixit samt lite (fönster)shopping tror jag.

Just nu sitter jag med en oerhört vacker, vit ansiktsmask i facet, tog en bild för jag tänkte visa exakt hur hemsk jag ser ut, men blev lite rädd när jag såg den, så jag tänkte att jag skonar er från den. Här har ni istället några bilder från i fredags när jag dansade omkring på Chalmers.  

Bästa Annica och jag med våra vackra mustascher
Min bordsherre, som målade min fräsiga mustasch, och som jag hämnades på genom att måla fräknar. Då blev han såhär glad, hihi.


En nöjd italienare och en glad idiot


Jonna på topp

Kommentarer
Postat av: I

haha, jag gillade 0,7 x 1000 bäst på hela kvällen! Adjösss brightness!

2010-11-04 @ 10:56:15
Postat av: Ida

fin header och sjukt fin design :o <3

2010-11-05 @ 11:07:55
URL: http://idaaslifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0