Om vi kunde mötas, öga mot öga

Imorgon är det back to work som gäller, åtminstone för två (kanske tre) dagar. Får se om jag jobbar lördag i alla fall, fixade ledigt för att det var Sthlm-tripp på G, men sen blev det inget med det så nu känns det som att man likaväl kan jobba. Å andra sidan så vankas det after work med Annica, Kai och co. på fredagkväll, och med öl och tyskar vet man aldrig hur det kan sluta.. Kanske bäst att vara ledig ändå.

På lördag kväll är det äntligen dags att träffa Karolina och Olivia som är hemma från Oslo, ser fram emot det mucho! Middag och utgång på det, dessutom är det Fars Dag på söndag, så det vankas middagar hit och dit. Som sagt, kanske bäst att ändå stay free from work i helgen. Får se.

Hoppas allt är bra med er annars, ni för fan inte mycket väsen omkring er alltså. Guten Nacht!


Hej från en fett sliten tjej!

Kommentarer
Postat av: Mioa

Klart du ska vara ledig! Det är du värd min fina! Hoppas allt är kalas och att kunderna är snälla. Annars kan du skicka dom till mig så ska jag smitta ner dom med jordens förkyldning!

2010-11-11 @ 12:47:11
Postat av: Karolina, din bonny

Åh, längtar till vi ses!

2010-11-11 @ 18:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0