Jag vänjer mig aldrig, jag blir nog aldrig van

Har precis ätit gulaschsoppa med mamma och pappa, nu tänkte jag sätta på senaste avsnittet av One Tree Hill för att distrahera min förvirrade hjärna där tankarna går på repeat och allt snurrar runt. Idag var en bättre dag på jobbet, kände mig mycket mycket bättre än igår, men lagom till att jag slutade kom det där snurriga, hängiga, varma tillbaka och nu ligger jag här under filtar och tänkte inte göra så mycker mer ikväll. Åh va roligt livet är ibland.

Har ni tur kanske jag bjuder er på min favoritlåt just nu senare. 



Kommentarer
Postat av: moa

krya på dig min fina. skönt att höra av dig igår! <3

2010-11-17 @ 19:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0