Hej måndag

Denna veckan är min "värsta" jobbvecka, och ser därför lite annorlunda ut. Jag är ledig måndag och onsdag (vilket uppskattas!), men på torsdag börjar jag ett sjudagars helvete då ni inte lär höra mycket av mig, varken här på bloggen eller in da real life.
Kommer bli deppigt, men som tur är händer lite skojiga saker under tiden, och jag tror att bästa sättet att undvika att gå in i någon slags mörk koma där allt känns meningslöst och trist är att köra på i 110 och hålla sig sysselsatt. Hade en fin pannkakslunch + långpromenad med min fina Moses igår, och visst är det så att en höst som denna när man liksom bara kör på för att man måste, och för att man någonstans långt därborta ser slutet på detta lidande (hehe), då och då känner ett spontant "varför gör jag detta?".

Men som en viss klok man säger: man måste dö några gånger innan man kan leva, och jag tror att det stämmer väldigt bra. Man måste genom skiten liksom. Åh, just nu önskar jag mig bara en endaste sak. Känns väldigt långt borta, men jag villvillvill. Jaja, vi får se.

Idag är jag som sagt ledig, och solen skiner. Eventuellt blir det Kungsbacka med mamma, sen ska jag för första gången sedan jag började jobba heltid gå på pizzamannens spinningpass! WOHOO! :) Jobbar ju alltid annars, men idag ska han få finbesök av mig. Ha en fin måndag mina vänner!


Simon Ljungman

Kommentarer
Postat av: C A Y D E N S ~

Hej på dig! Just nu lottar jag ut "Blogg-Svar" invites på min blogg! Så om du vill så kan du ju gå in på http://caydens.blogg.se/2010/november/tavling-vinn-en-bloggsvar-invite.html#comment och anmäla dig! :) Det är jätte enkelt.



Och sorry om du anser detta vara reklam, tänkte bara att du kanske ville vara med? Kram! :)

2010-11-10 @ 18:50:11
URL: http://caydens.blogg.se/
Postat av: cornelia

hur visste jag att den bilden skulle åka upp här...?:D

2010-11-10 @ 22:35:14
Postat av: cornelia

hur visste jag att den bilden skulle åka upp här...?:D

2010-11-10 @ 22:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0