Håkan Hellström

Igår släpptes biljetterna till Håkans vårturné som kommer att äga rum runt om i Sverige i form av 27 spelningar. "Tyvärr" är jag ju borta i tre månader, och missar därför alla spelningar - utom en. Den avslutande, "juvelen i kronan", spelningen på Trädgårdsföreningen här i Göteborg, som naturligtvis kommer bli den allra mäktigaste. :) Och det säger jag helt opartiskt, objektivt. Haha.

4 juni nästa år är det dags, alltså en bra stund kvar, men igår släpptes biljetterna. Klockan 09.00, precis när jag och Ida armbågade oss fram genom lågpris-underkläder och fula kjolar, DÅ släpptes dom. Ida stod redo med telefonen och jag hade hemsidan framme på mobilen (hello again NERD). Man har ju varit med förr liksom, hehe. Vet ju hur snabbt biljetterna ryker. Ida kom i alla fall fram på telefonen med en gång och kirrade tre biljetter, underbart!

Jag önskar att alla mina near and dear kunde ge Håkan en chans, det är ju så när man själv verkligien tycker om något, då vill man att alla man tycker om också ska gilla det. Som igår, när Jonna bad mig att ge Harry Potter-böckerna en ny chans (senast var i tvåan, alltså TIO år sedan, jävlar vad gammal jag är), och sa att om jag gjorde det så kunde hon ge något jag brinner för en chans, "typ Håkan". Ajemen, så nu ska jag börja läsa Harry P.

Anyway, är sjukt glad för biljetterna, det kommer bli magiskt som vanligt.


Kommentarer
Postat av: lina sjödin

Var med och tävla om dagens blogg, vinnaren får en länkning :)



Vinnaren dras ikväll

2010-11-26 @ 12:09:23
URL: http://linasjodiin.blogg.se/
Postat av: CPHOTOS

HAN är magisk ♥

2010-11-27 @ 13:38:01
URL: http://standingcarla.blogg.se/
Postat av: Sasha

Det är ju så underbart roligt att gå på konsert :) vill jag också göra snart :)

2010-11-27 @ 22:54:17
URL: http://sashas.se
Postat av: cornelia

jag längtar som fan!! bästa sällskapet=)

2010-11-29 @ 23:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0