Håkan, du är magisk

Konserten igår var magi. Helt och hållet fantastisk, jag blir helt varm när jag tänker på det. Två och en halv timma av kärlek, glädje, känsla, eufori. Galet. Inga andra låtar kan väcka sådana känslor, få mig att hoppa upp och ner på stället av lycka och sjunga så högt att stämbanden nästan går av. Allra längst fram stod vi, helt jävla fucking amazing.

Håkan, sluta aldrig.


Två glada töser innan han började


Fina!


No words needed


Konfettiregn vid "River en vacker dröm"


Fin bild på Daniel Gilbert


Gänget..

Kommentarer
Postat av: Cprnelia

bästa konserten någonsin tror jag allt,instämmer i allt, och framför allt bästa sällskapet!!!!

2010-11-10 @ 22:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0