Donnerstag

(Tidsinställt inlägg, när/om ni läser detta sitter jag på jobbet och sliter)

Hej på er!

Torsdag idag, vilket innebär EN ynka dag kvar till helgen. Ja, om man inte räknar med idag då, men det tycker jag inte att man behöver. Dock känns det nästan lite onödigt att längta till helgerna nuförtiden, tycker det går så satans snabbt i alla fall. 

Känns som att jag knappt har koll på vad som händer framöver, eller ens nästa vecka. Jag har en stackars liten kalender, men den använder jag av någon anledning inte. Har alltid varit en hysterisk kalendermänniska, men nu bestämde jag mig för att köpa en liten fickkalender när hösten började, för jag tänkte att "vi går ju inte i skolan längre, så vem hinner sitta och färglägga och över huvud taget lägga ner TID på almanackan?". Nej, just det. Någon tid alls har jag inte lagt ned på den, använder den inte. Har koll på kommande veckans jobbtider, och eventuella roliga händelser utöver det. Annars har jag inte mycket koll.

Men jag vet i alla fall att nästa fredag åker jag och bror min till Malmö, för att förhoppningsvis inte bli skjutna (men vi vill dock gärna se Laserturken!) och gå på Lady Gaga. Ska bli skojigt, även om jag hellre hade sett Håkan igen i Oslo/Sthlm/Cphn/Lund. Nej men Gaga blir bra, ska visst va en helsikes show hon bjuder på. Men först har vi ju helgens bravader att se fram emot. Ha en fin torsdag ungdomar.


Här har ni mig från min allra mest efterblivna sida. Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Alice

Härlig blogg du har ;)

Var gärna med i min tävling på bloggen, "dagens blogg" om du har tid

http://anilden.blogg.se/2010/november/dagens-blogg-1211.html#comment

puss

2010-11-12 @ 21:18:54
URL: http://anilden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0