Äntligen måndag..

Ny vecka igen. Jag vaknade vid strax innan elva, det händer aldrig, men jag var så trött efter helgens bravader att det antagligen var mer än välbehövligt. Har ätit frukost och ligger nu och kollar på Vänner. Det är ju så fint väder ute så jag tänkte ta en promenad snart, känner mig dock riktigt risig så får se om jag orkar mig utanför dörren.
Klockan tre börjar jag i alla fall jobba, så då måste jag ut varken jag vill det eller inte. Sjukt jobbigt att känna sig så småförkyld och hängig som jag har gjort i en evighet nu. Måste köpa vitaminer eller något.

Usch, nej nu måste jag har lite frisk luft. Ha en fin måndag!



Kommentarer
Postat av: Cornelia

skönt med lite ledigt på morgonkvisten! jag är jätte spänd på att få höra om dina bravader! onsdag? =D Löööv

2010-11-15 @ 22:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0