Today

Puuuuuuust, hej på dig bloggen. Jag är sjukligt trött, därav det långa "pustet". Den här dagen tog nästan livet av mig. Lyckades i alla fall undvika att försova mig imorse, tummen upp för det! Dock blev jag ändå tio minuter försenad, så tummen ner för det. Idag var det projektarbetesredovisningar som gällde på Sam. Endast treorna var i skolan, det var nästan lite creepy, så tyst och öde var det. Tio stycken var vi i vår grupp, och vi höll på från halv nio till halv två. Helt slut var man i huvudet efter det kan jag ju meddela.

Tydligen höll jag på och tjötade i FYRTIO minuter, vilket jag har väldigt svårt att tro, det kan ej stämma. Men den blev väl lite lång kanske, redovisningen. Det är dock inte direkt lätt som en plätt att korta ner ett långt arbete till EN KVART. Efter skolan blev det en gottig lunch på Mixit, gottgottgott! :) Åkte sedan hem och planen var spinning, men nej, Matilda somnade på sängen istället. Gahhaahh, suck, jag blir så trött på mig själv. Jaja, ligger nu här med en dundrande huvudvärk så det var kanske lika bra. Har i alla fall varit och hämtat min balklänning nu, den är klar och den är SÅ fin! :) Nu ska jag sluta svamla och återgå till att SLAPPNA AV och NJUTA av att skolan näästan är över! :)


Dagens låt - från mig till er ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0