Stadskampen

Jag kom på en grej lite sådär spontant som jag kände att jag bara var tvungen att skriva ned medan jag fortfarande kommer ihåg det. Stadskampen! Hur bra var inte det programmet egentligen? Sån feeling på det va. Sofia Wistam och Staffan Ling som ledde det, och en massa roliga tävlingar med vattenbassänger hit och uppblåsbara hoppkuddar dit. Men det bästa: tävlingen där folket i staden där tävlingen hölls skulle komma dit med typ soffor, kameler, vandrande pinnar, folkdräkter, asså jag vill se detta på min tv igen!! Nostalgiattack.

Snälla, är det ingen mer än jag som minns sommarkänslan när dom sprang omkring där med typ två minuter kvar tills tiden var ute och ba "vi har ännu inte fått hit en komplett utrustad husbil, så ni som bor här i Malmö och har en husbil i garaget, KOM HIT!" eller "det enda som saknas nu är en uckulele-spelande finländare, KOM IGEEN NU LINKÖÖÖÖPING!" Åh, love it.

Varför försvinner alla bra program, jag tycker det är tråkigt.


Kommentarer
Postat av: Karolina aka bonnsan

Asså käraste Abbsy! JAG DÖR! Jag tänkte också på underbara stadskampen häromdagen!! Hahahha, så klockrena citat du har tagit från programmet också, hahaha! ;D den sista hinderbanan i poolen va också faboulos! Vi kanske ska ta och maila tv4, om det nu var den kanalen det gick på.. ? :) stadskampen in our heart iallafall! ett riktigt carpe-program! <3

2010-05-24 @ 17:29:38
Postat av: Anonym

håller med stads kampen var bra.

2010-05-31 @ 14:32:56
URL: http://snoocxz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0