Saturdayy night

Godkväll bloggen,

här ligger jag i min säng och bloggar när alla andra förmodligen är ute och busar. Hade också velat göra det, är så grymt rastlös och sällskapssjuk. Men tydligen har jag inga vänner denna kväll, i alla fall inga vänner som ville/kunde följa med ut på stadens gator och torg. Istället blev det en hemmakväll i soffan (som det för övrigt har blivit för många av det senaste, jag är så tröttttt på det nu!) och food baby är väl det som passar att säga nu. (food baby = ett uttryck för det faktum att magen faktiskt expanderar när man proppar i sig mat, godis, bark och dylikt).

En snabb update om veckan som gått: betalade Rhodos och Håkan-konserten i torsdags, Ullared i fredags (upplevelse), mys hos Jonna med middag, One Tree Hill och promenad fredag till lördag och jobb i speed-fart idag. Galet mycket folk, vafan skulle inte folk springa Göteborgsvarvet idag?
Imorn blir en härlig dag. Jag är ledig, observera: ledig. När hände detta på en söndag senast? Dunno. Fråga mig inte, för jag kan ej ge er svaret. Jag är lite i chocktillstånd myself, men det ska bli sjukt exciting att få strosa omkring och göra vad jag vill.

Note: Eftersom att det helt plötsligt har blivit sjuukt varmt i vårt land (biglike på den för övrigt) så har jag nu officiellt sommarinvigt mig säng genom att ta ut mitt duntäcke, kapish, det åkte in i garderoben. Svalt and sehr behaglisch. Och väldigt intressant. Jag är sjukt trött nu, ska sova. Hörs imorn. Godernatt ♥


Dagens tidningsbild, hittad på lunchen. s j u k .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0