Räkningar, the shins och sol

Ja, det kan beskriva mitt läge just nu. Sitter på golvet i mitt rum och har precis betalat några räkningar (vilket för övrigt kan vara det tråkigaste och vuxnaste som finns..), lyssnar på The Shins Phantom Limb, lite Fibes, o lite annat smått och gott. Michelle Featherstone är en annan arttist jag fastnat för, typ den engelska varianten av Melissa Horn :)

Solen skiner in genom fönstret och för att glömma av det och i alla fall låtsas att det regnar ute har jag dragit ner rullgardinen, i alla fall en liten bit. Åh, kan man få ta studenten nu? Förlåt Karolina, jag försöker carpa allt vad jag kan, men just nu känns det inte som att det finns alltför mycket i min vardag som är värt att carpa..

Tog i alla fall en sväng förbi Espresso House med Ellinor efter skolan, och äntligen har dom börjat med sina underbara frapinos igen! I somras levde jag typ på jordgubb/mango-frapino från EH, i år har dom två nya smaker: jordgubb/melon och kokos/ananas. Jag tog den sistnämnda, var faktiskt först av alla att testa den, inte ens personalen hade testet, mihi. Kan bara säga att den var SÅHÄRRRR god! Ahh, riktigi sommarkänsla på den (Bonny, right back at ya: du kommer ääälska den! ;))

Nu blir det plugg och sen ska jag spinna med Helen! :) Puss!


Kommentarer
Postat av: Bonny

Åååååhh, den lät ju inte helt fel asså. Tänk då DEN tillsammans med mina marsmallows. En sån kväll skriver vi in i kalendern ;) hihi. Men du, när livet är som värst så ska man alltid ha något att se fram emot, men även strunta i det jobbiga ibland och njuta av det goda. :) ät en tallrik med glass i solen istället för att läsa 50 sidor i en bok ibland :) hihi. kärlek till dig min rogerlover

2010-05-05 @ 22:59:20
Postat av: Caroline

Provat jordgubb/melon den var också supergod!

2010-06-01 @ 23:33:00
URL: http://carolinue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0