Ny måndag

Hej vänneer!

Nu är jag hemma från la spinning, dagen har annat än det tillbringats i stadsbibliotekets värld med Jämmy, lite matte fick vi allt räknat och oh så motiverad man blev av Jimmys poängsystem. "Man får inte poäng när man löser ett tal, man får bara poäng när man gör något bra..!" AHA (?) Heh. Efter en Calippo at the edge of Götaplatsen gick vi till Hvitfeldtska och mötte upp Lovisa, Hedvig och Amanda, knallade tillbaka till bibblan och fick inte löst många tal kan jag ju säga. Jaja. Vi var i alla fall duktiga och räknade matte nästan hela kvällen igår också, POÄNG!

Fick sedan skjuts hem av Lovajsa. En sjuk grej som hände på träningen idag, ledaren Rickard aka Pizzamannen hade tydligen ätit "dålig äggröra" (mums) till lunch och när halva passet hade gått så hoppade han av cykeln och ba "asså ursäkta mig, jag kommer strax!" och typ sprang in på toaletten. Haha. När han kom tillbaka ville han väldigt gärna utveckla vad det vad som hade lett till detta oväntade toalettbesök, och kunde inte sitta ner på hela nästa låt. De va lite kul.

Sitter här med lera i ansiktet nu (ansiktsmask för er som ej kopplade) och min hund gick helt och håller bananas när jag kom ner i vardagsrummet för en liten stund sedan. Hon blev typ rädd för mig. Massiv skällattack och typ sprang och attackerade mig. Eller inte. Men hon var lite angry i alla fall. Inte visa mig för hunden nästa gång jag ska lägga ansiktsmask, noted.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0