Monday

Guten taag!

Måndag idag och när jag bläddrade i min kalender insåg jag att studenten nu är alldeles runt hörnet, GALET! Jag har också insett att det inte är så mycket kvar at göra i skolan, jag har en PA-utvärdering och en geografiinlämning kvar, feels freakin fantastic ska jag få be och tala om. Jättekort skoldag idag då vi inte hade någon Hallesand-lektion imorse utan bara lite snack (och ett moment struket i kursen, yeey) och sedan en kort lektion med Jonny, sen var det hemgång!
När jag kom hem gick jag ut på en skogspromenad med min mamma och min morfar, och har efter det infört fotnoter i mitt OL-arbete samt skickat in det. Intresseklubben antecknar för fulla muggar här känner jag...

Vad jag i alla fall ville komma fram till är att jag har en mycket härligare känsla inom mig nu än vad jag haft det senaste. Stressen börjar släppa och jag vill bara göra saker och leva ut den sista tiden. När kvällarna faktiskt inte behöver ägnas åt hetspluggning flera timmar i sträck, då kan man göra annat. Som till exempel på onsdag blir det middag på Mañana med Ellinor, Cornelia och Ida. Sånt gillar vi! Om en dryg timma ska jag iväg på spinning, sen vet jag inte riktigt vad som händer. Är sjukt sugen på fruktsallad, så det får det nog bli. Här får ni en fin låt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0