Lycka!

Sitter här och bara njuter av att inte ha något att göra. Pratar lite med Ida på Facebook, lyssnar på go musik och ska snart sätta på mig något finare än mysbyxorna och skoltröjan jag har på mig nu. Ikväll blir det middag hos Ullis med det gamla gänget! Ska bli trevligt :) Jag är så oerhört glad, ren lycka verkligen att matte nationella är ÖVER, borta, kapish. Aldrig mer i hela mitt liv ska jag öppna en mattebok. På riktigt, jag lovar.

Känns lite ovant och konstigt att inte ha något att göra, men det är en känsla som jag definitivt kan vänja mig vid. Å H V A D U N D E R B A R T . Nej, nu ska jag kila och njuta av denna dagen.


Kommentarer
Postat av: pelle

Yo Matilda! Sorry att jag inte hunnit svara förens nu, men jag ville mest säga spank you för din kommentar. Jag blir smickrad!



Gött med ingen mer matte förresten! Vilka kurser har du läst?

2010-05-25 @ 21:00:25
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Bonny

Åh, grattis love <3

2010-05-25 @ 22:56:05
Postat av: Bonny igen

carpa på nu!!!! saknar dig!

2010-05-25 @ 22:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0