Lördag!

Hej på eer!

Lördag idag och vädret från igår är som bortblåst. Usch, var en dränkt katt när jag kom hem från träningen för en stund sen, inte kul! Blir morfars bil till jobbet sen. Igår hade vi en trevlig kväll, jag, Cornelia och Jimmy! Vi var på Cicero och drack vin och snackade, dock blev jag fett facerapead ett antal gånger, ska aldrig låta min ifån vara i närheten av Jimmy igen.. Dock var den första rätt rolig, men typ "Jag kräks" och "Cornelia, kan du hålla mitt hår? Jag måste spy" är väl inte sådär jätteball, särskilt inte när folk typ tar det på ALLVAR! :P Yeye..

Tänkte alldeles strax lägga upp en bild på min studentklänning som jag köpte igår och även lite fina vinglas och annat som jag tänkte önska mig i studentpresent! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0