Let it flow

Jag känner att jag kom in i lite av ett blogg-flow nu. Händer ju inte alltför ofta, så varför inte passa på medan inspirationen och lusten fortfarande finns där.. Är en sån sjuk periodare när det gäller att blogga.


Försökte få min mattekompanjon att köra igång med bloggen idag, gav honom till och med flera fina förslag till inlägg (Piggelin, vattnet i Poseidon, storleken på porten till Konstmuséet mm.), men jag vet inte om han är så peppad..? Jag jobbar på det. En anledning till att jag bloggar så fingrarna glöder just nu, kan vara att matte nationella är imorgon och jag pallar verkligen inte att sitta och hetsa just nu. Får inte in något mer i mitt huvud ändå :) Ska alldeles strax stänga av datorn och läsa Elsas Mode (Sofi Fahrmans bok) som jag köpte häromdagen.


En sista hälsning till älskade Bonnsan: jag fullkomligt älskar när du kommernterar på precis dom inläggen som jag känner på mig att du kommer kommentera, och precis fattar poängen! :P Jag ska börja fila på det där brevet till tv4.. Stadskampen i mitt ♥




Typ härlig tjeeeej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0