Hemma från jobbet

Hallliiiii!

Nu har jag finally jobbat klart för denna helgen, sköönt! Super att sluta tre idag, inte varje söndag man har den förmånen (läs: aldrig). Sedan jag kom hem har jag bara slappat järnet och knappt lyft ett finger, KAN för övrigt inte lyfta mer än ett finger i onödan heller, skivstångspasset jag var på innan jobbet igår påminde mig oerhört väl om att det var ett tag sen jag var på just skivstång. Spinning ger ju mest kondition, illa att jag låtit mina muskler förfalla. Ska inte ske i fortsättningen, jag älskar ju styrketräning!

Sitter och pillar lite med Spotify just nu, har inte riktigt fattat det här med min egna Spotify-profil ännu.. Men det verkar grymt bra iaf, den synkroniserar med Facebook och så kan man se allas spellistor och få lite musik-inspiration. Mer sånt! :) Lite kul att se vad folk lyssnar på för musik faktiskt. Dock råkade jag subscribe:a nån lista från Calle P fastän jag inte fattade vad jag gjorde typ, och vips så hamnade det på fejjan. Hehe.

Så ni som är vänner med mig på facebook och har Spotify (alltså typ alla) skaffa en profil på Spotify så kan vi share:a music! :D Wiie. Just nu har jag fastnat för denna sköna låten, får riktiga sommar-vibes när jag hör den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0