Hej

Halliiri bloggen!

Jag hinner inte skriva egentligen, ska ta ett stort hopp ner för trappan och kolla på film med mamma. Tänkte hyra "2012", men sen såg jag att det var en massa feta repor på den skivan så istället blev den en helomvändning och jag hyrde istället "Trubbel i paradiset", vilket verkar vara en väldigt lame kärlekskomedi men förhoppningsvis överträffar den mina förväntningar. Idag var en pissdag på jobbet, bara allmänt jobbiga kunder, och en jobbig kollega. Skönt att jag är ledig hela veckan nu.

Har kollat runt på lite mer saker jag ska önska mig i studentpresent och har kommit fram till en liten fin lista. Är bättre att önska sig färre saker så får man fler av varje (typ glas och sånt menar jag), men etta på min lista är faktiskt något heeelt annat. :) Hohoo, hoppas jag får det! Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Kisse

2012 var asdålig och den andra ska jag hört är lika dålig haha =)



Vad jobbar du med?^-^

2010-05-17 @ 15:15:27
URL: http://kissesnails.blogg.se/
Postat av: Kisse

Haha så med andra ord var båda rätt crappy?=)



Ajfan, sånt är aldrig roligt, hoppas det blir bättre nästa gång =)

2010-05-17 @ 15:48:55
URL: http://kissesnails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0