Happy in the club with a bottle of red wine

Hej bloggen!

Idag har jag bara varit allmänt bakis, trött och äcklig. Tog mig ändå upp ur sängen och ner till vardagsrummet vid kvart över nio, chillade lite och åt frukost, åkte sedan in till skolan en sväng vilket var väldigt onödigt. Gick runt ensam på Nordstan lite (det lät ju inte alls patetiskt) och det kändes bara så sjukt weird. Konstigt. Jag kollade på folk som bara sprang fram och tillbaka, medan jag själv liksom bara flöt fram och inte direkt hade någon tid att passa. Hoppas fan inte det är så det blir efter studenten, jag kommer ej palla.

Har sedan dess inte gjort så mycket, känner mig rätt täppt i min näsa och tänkte därför för omväxlings skull lyssna på min arma kropp och INTE träna för att göra det hela värre. Vuxenpoäng. Under eftermiddagen har jag har pratat med Moses i tele, gjort klart Jonnys förbannade Intek-uppgift till redovisningen imorgon, hetsat på FB med Falkeskog och Calle och kommit fram till att en powerpoint är totalt överflödigt imorgon eftersom att vi knappt kommer att hinna starta upp datorn innan vår redovisning är över. Jag har även påbörjat mitt geografiarbete som ska vara inne imorgon (bra planering där), vet fan inte vad jag ska skriva så det är lite klurigt.. Får suga på den karamellen tills imorgon tror jag.

Nu tror jag att jag ska stänga av datorn och läsa lite i Elsas Mode som är sååå bra. Sen blir det en engelskadokumentär, kuul. Tack Gud för att jag tar studenten om 2 veckor.




Blurriga bilder från yesterday



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0