Greek night

Heej bloggeli!

Ligger här i min säng och försöker torka efter en hemfärd i världens sjukaste regn, en snabb fråga: är det MAJ eller OKTOBER? Jag vet fan inte vad jag ska tro. Mina leggings satt som klistrade när jag kom hem, mitt kollegieblock (som ej fick plats i väskan) var helt dyngsurt och jag själv var (är) rätt snarlik en dränkt katt. Mums!
Om två timmar kommer tre goooooa damer hem till mig och om tre timmar kommer ytterligare en :) Det blir pre-rhodos-night för hela slanten idag, ME LIKE! Långhelgen har börjat, vilket även det är helt lovely. Jag håller precis på att fixa en liten tävling för dom små flickorna, hihi, det kan ju vara kul eller? Ska även kirra lite grekisk musik för att få fram den rätta stämningen, även fast regnet öser ner.

Nu måste jag seriöst ta en macka eller nåt, är sjukt huungrig och det blir inte mat förrän om många timmat. Kalimeeera! ;D


Asså såna här grekiska farbröder måste ju seriöst leva drömmen, sitta utanför ett sånt där litet mysigt hus och bara se allmänt grekiska och fina ut, GILLAR'T! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0