Glas

konstglas Line Gold Vin XLkonstglas Line Clear Vin 25 Cl

Tänkte önska mig en serie med vinglas i studentpresent, och igår var jag inne på Cervera för att kolla om det fanns något fint. Dessa två modeller från Kosta Boda tycker jag är jättefina, kan dock inte riktigt bestämma mig för om jag vill ha med mer kupformad kupa eller mer rak. Expediten sa att vinet blir väldigt mycket godare i den kupformade, hm.. Det lutar åt den faktiskt.

konstglas Mine Plate Svart
Dessa mattallrikar från Kosta Boda tycker jag också om. Gillar deras serie "Mine" där det finns allt från assietter och glas till lyktor. Vet bara inte riktigt vilken färg jag vill ha, väljer mellan dessa svarta och vita/genomskinliga.


Kommentarer
Postat av: I

hahaha, det är ju dem jag önskar mig i studentpresent! Jag har valt den kupigare formen, ej den raka. Btw please bring my camera on onmday! love

2010-05-15 @ 22:31:15
Postat av: mika

snyggt!:D

2010-05-17 @ 15:18:09
URL: http://mikaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0