Gästbloggare från stolpskottiribban.

Hej hej hej hej hej bloggen jag är en så kallad gästbloggare och det är även första gången, jag är inte så mycket för bloggvärlden, den är ju för bloggare :S. Men vad kan en gästbloggare betyda? En gäst som bloggar? En blogg som besöker? Om det andra stämmer är ju frågan om det är ett vänligt besök eller en våldgästning? I detta fall är det ett vänligt besök, men vad vet jag? :S

Eftersom jag inte är en gästbloggare eller egentligen inte ens en bloggare så behövde jag kolla runt lite för att faktiskt förstå vad jag ska göra? Jag hittade en sida där det stod lite tips...jag kommer inte följa något av dem.

Idag har jag inte gjort så mycket förutom att ha ätit och kräkts lite, men vad gör man inte för att behålla sitt tightass. Men nog om min fina rumpa som man förövrigt kan stutsa ett enkrona på(?) Jag ingen bloggare eller kanske inte ens en skrivare, men vad kan man göra? Hur som helst är MatHildas blogg en blogg. No shit tänker ni? men det är den typiska bloggen där man skriver "hoho idag har gjort detta, hoho idag har jag gjort ditta och ätit mat" etc, ni förstår temat. Det temat tänker jag inte följa jag väljer hellre att skriva om ingenting. Vad ingenting nu kan betyda? hur som helst så vet jag inte vad jag ska skriva om, kan ju alltid skriva om mat då detta är MatHildas blogg, men det lär inte uppskattas, kan även skriva om kräks som förövrigt en viss person gjorde i helgen, no names mentioned. Det lär inte heller uppskattas, kan även skriva om min tighta rumpa och det där emot! det lär nog uppskattas men den har redan blivit nämnd i det här högst viktiga inlägget(?) och ska inte få ta all stjärnglans ifrån allt annat onödigt och oanvändbart.

Hur som helst Har jag blivit kallad "en stjärnbloggare påväg mot toppen om han zatzar" citerat Mathilda ägaren av denna blogg, men jag vet inte, jag vill ju bli blondinbella på en dag isåfall, och med tanke att jag är kille och inte heter bella så lär ju just namnet blondinbella vara omöjligt...men vi får se! kanske har ni lite tur och får sen en kommande blogg tillsammans med två andra dårar på http://stolpskottiribban.blogg.se/ 
Den bloggen om den nu lyckas bli en fungrande blogg med inlägg och sån skit antingen hatad eller älskad, troligen mest hatad.

Hare gott! och något som jag och alla andra utan blogg vill säga men inte kan "Chaaaa Chaaaaa bloggen" Ps. Ber om ursäkt för ett snurrigt inlägg ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0