Gagagagaga

Måste bara tillägga att jag är sjukt bitter över att jag inte såg Gaga i Stockholm. Och ännu mer bitter över att min bror gjorde det, och inte jag. Suckeeeen på det! Från och med nu ska jag gå på ALLA konserter, för att inte riskera att missa något extraordinärt. Så det så. Btw så gjordes hela min dag idag av att jag fick reda på att Håkan släpper nytt album den 13 oktober och den 6 november intar han Scandinavium! Wohoo :)

Men, back to Lady Gaga. Här kommer Alejandro. I love Alejandro.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du är inte ensam om det där kan jag säga. Ville också vara där och kolla! Och så var min kille och hans familj där... Som tur kommer hon till Malmö och då ska jag försöka se henne :) om jag nu har råd.

2010-05-12 @ 10:15:34
URL: http://rebeeccam.blogg.se/
Postat av: Nikke

Känner likadant, men hon kommer snart tillbaka ! :)

2010-05-12 @ 14:42:48
URL: http://nicoleroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0