Friday!

Heej busungaar!

Fredag idag, heelt lovely! Vaknade av mig själv vid nio-tiden och kände mig rätt utsövd men låg ändå kvar en stund och bara njöt av att inte behöva gå upp. När hade jag den känslan senast? Anyway, har käkat lite frulle samt suttit i en dryg timma och gjort klart mitt ledarporträtt om Bengt "Bengan" Johansson, sköönt att det är klart nu! :) Ska alldeles strax hoppa i kläderna, sminka mig och sedan åka in till staden och kolla på en studentklänning. Såg en himla fin häromdagen, jag hade ju inte ens tänkt att köpa någon ny, men denna var fin! Så vi får se hur det blir. Sen ska jag träffa min wazzabiie (Karin) för att äta just wazabi, och sushi hehe, till lunch på Supersushi!

Igårkväll var min favorittös Moa hos mig, vi tog en liten promenad och satt sedan och fikade och pratade i flera timmar, fantastiskt skönt att träffa min lilla mupp igen ;) <3

Hoppas ni får en härlig dag allihop, det ska jag i alla fall ha! :) Puss! ♥


Kom på att jag MÅSTE se Eva & Adam snart haha ;) Saknar Tobbe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0