För vi ska till rhodooooos

Hej ungaar!

Det känns typ faktiskt jätteskönt nu, känns som att skolan faktiskt börjar lätta.. Sakerna som är kvar känns inte så tunga, så jag har faktiskt kommit in i ett mood där jag kan njuta lite av tillvaron. :) Om det bara kan bli liite varmare också så är jag JÄTTEglad, för vi älskar ju inte när det är 8 grader i mitten av maj, nej nej.

Denna kväll ser ut som många andra har gjort det senaste, har varit iväg och kört ett spinningpass, duschat, kollat runt lite på facebook och nu tänkte jag bara chilla! Har dessutom rensat bland alla mina kläder, för det såg för jävligt ut i bägge mina garderober. Hittade en hel del som jag glömt av att jag har.

Imorgon blir det skola klockan 08.15, svenska där vi ska kolla klart en film, sedan EA och efter det rättskunskap. Sedan tänkte jag och Ellinor bege oss till något café och skriva vår filosofiuppgift och få den ur världen. En ganska skön dag tror jag det blir som sedan kommer att avslutas med en kväll i hög klass: pre-rhodos-night med mitt uuunderbara rhodos-gäng! :) Det blir souvlaki, grekisk sallad, tzatziki och grekisk musik, och självklart den obligatoriska Frödinge kladdkakan, som det var sjukt längesen man fick avnjuta nu!

Imorgon kommer bli en bra dag! ♥


Kommentarer
Postat av: BOOOONNNYY

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES <3

2010-05-11 @ 22:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0