Drops of Jupiter

Det är så tråkigt att komma in här och ändå ha i tanken att skriva något, men sen ser jag att det inte är en enda liten person av alla er som faktiskt är här inne som kan skriva något litet i kommentarsfältet, och då blir jag bara sjukt osugen. Visserligen bloggar jag ju inte för er skull, men det är roligare att skriva om man bara får något litet tecken på att någon faktiskt läser. Det räcker fint med ett litet "hej". Eller nåt.

I helgen har jag inte gjort så mycket, jag måste sluta jobba mig igenom mina helger, och jag måste fixa mitt värdelösa immunförsvar (nös precis NU, skojar inte), så jag kan göra lite roliga grejer. I fredags träffade jag i alla fall två söta retards; vi åt tacos och kollade på Paranormal Activity, vilket var ett big jävla mistake, fyihelvete va rädd jag var. Jag grät, utan krydd. Kanske mest för att mina ögon blev så ansträngda av att jag typ tryckte in kudden i dom, samtidigt som jag inte fick så mycket luft (höll andan och återigen - kudde i ansiktet), men ÄNDÅ. Sjuk film.
Igår, lördag, jobbade jag mellan 10-18 och gjorde sedan absolut ingenting, eller jo. Jag zappade mellan Forrest Gump och Eurovision-skiten, spelade Tap Tap Revenge på mobilen och smsade med J tills jag bestämde mig för att det var dags att hoppa into bed. Sjukt läskigt att somna ensam i huset när man sett psycho-filmen kvällen innan.
Idag var det jobb 9-16, skulle egentligen jobbat till 18 idag med, men underbara Karin tog mina två sista timmar så att jag hann i tid till mors dagsmiddagen hos farmor och farfar. Nu ikväll skulle jag egentligen med Cornelia på fest på Chalmers, men är så satans förkyld och känner att jag absolut inte får bli sjukare till veckan som kommer. Så det blir ananas (färsk, kostade 10 kr på mitt work, gillas) och film. Antingen Sex and the City (ettan) eller någon annan som kommer på TV.

Hej på er.


Kommentarer
Postat av: I

hej, hihi

2010-05-31 @ 00:37:01
Postat av: Ma.links

Hej :P

2010-06-02 @ 08:11:00
URL: http://malinks.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hej :D

2010-06-02 @ 22:51:02
URL: http://newfield.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0