Delayed

Detta var skumt, kollade just bloggen och tydligen har mina tre senaste inlägg inte publicerats..? Jag kunde i alla fall inte se dom. Så de tre senaste inläggen är skrivna under fredag, lördag och söndag, bara så ni vet!

Heej på eer :)

Hoppas allt är bra! Med mig är det helt okej, har inte gjort så jättemycket idag mer än en ganska onödig skoldag, hem och förberedde min engelska-presentation + två andra arbeten. Sen stack jag iväg på spinning med Jonna och Carro, sjukt jobbigt var det idag i och med min omänskliga träningsvärk från i lördags. Men sköönt! :)
Efter träningen åkte jag och lämnade bilen hos morfar och satt och pratade med honom i lite mer än en timma :) Vi pratade vulkan-aska, Kreta-resor, och mycket Grekland överlag. Han är bra min morfar!

Nu har jag precis kollat omkring på lite ovettiga saker på facebook bland annat och tänkte alldeles strax stänga av datorn. Imorgon blir det lång skoldag, från halv tio till tio över fyra.. men snaaart är det över, och då kommer man säkert att sakna det (känns dock otroligt just nu), så det är lika bra att ta till vara på de sista dagarna. Imorgon är den EN MÅNAD kvar till studenten! :)

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0