Aussie

Jag tänkte faktiskt tipsa om en produkt idag, eller egentligen är det flera produkter, men från samma märke. Som ni som känner mig vet så är mitt hår en historia för sig, och därför har jag testat en hel djungel med olika produkter för att råda bot på detta trassel. Matrix inpackning och Loreal Absolute Repair är nog det närmaste jag kommit ett bra resultat - TILLS NU!

När jag duschade hemma hos Jonna för ett tag sedan fick jag testa hennes produkter från Aussie. Blev helt frälst typ. För mig funkade dom jättebra; luktar galet gott, oerhört dryga och den serien som jag använder, Miracle Moist, gör att håret blir jättemjukt och återfuktat. Priset ligger på 100:-/st för schampoo och balsam och 125:- för inpackningen (jag köper mina på Kicks och Åhlens City), men dom är värda varenda krona!

 

 


Kommentarer
Postat av: malin

älskar verkligen deras produkter :D

2010-05-21 @ 06:03:48
URL: http://maolindahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0