Update from the north

Hej på er!

Andra skiddagen här i Sälen, och idag var vädret allt annat än bra kan jag ju tala om för er. Inte så kallat iofs, men snöigt och blåsigt. Dock grät vi inte för det utan var ute i backen i flera timmar, åkte en sväng bort till Tandådalen också, men backarna var inte så bra med det här underlaget utan man fick använda benmusklerna till tusen. Var helt slut när vi kom hem! Handlederna och knäna har redan tagit stryk en hel del, undrar hur det kommer vara på söndag när vi ska hem.. :/ Vi funderar på att hyra snowboard imorgon, för då ska päronen antagligen åka längdskidor, något som vi ungdomar inte tycker är sådär jättekul. Så då kan vi ju likaväl sitta på rumpan i backen en hel dag :P

Nu sitter jag ensam på vårt rum, medan de e klackarna i taket som gäller i fam Lindbergs rum lite längre ner i korridoren. Ska pallra mig dit alldeles strax, var lite skönt att få en paus bara. Kollade på "Dating in the dark" för en stund sedan, herregud säger jag bara! Vilka människor det finns.. Hoppas ni mår bra allihop, det gör jag! :)



Jag i backen, tjohooo


Min kära far, fullt utrustad för en dag i pisten

 


Kommentarer
Postat av: I

hahaha, my man

2010-03-25 @ 08:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0